سبد خرید
0 محصول در سبد خریدبرای درخواست خروج سفارشات از سبد آینده ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید سپس برروی بخش سبد آینده کلیک کنید انتخاب همه سفارشات را انتخاب و سپس درخواست خروج از سبد را بزنید
تنها راه وصل شدن دو سفارش به همدیگر و ارسال در یک مرسوله این است که در سفارش دوم روش حمل و نقل را سبد شخصی انتخاب نمایید و با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
این روند تنها زمانی قابل انجام میباشد که سفارش اول شما در وضعیت "در حال انجام " و یا گاهی در حالت "بسته بندی شد" نیز قابل انجام است
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش ها " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید ثبت نام خود را انجام داده و سپس جهت تکمیل سفارشات وارد صفحه تسویه حساب شوید.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
تمامی تغییر وضعیت ها از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد . به ترتیب بعد از دریافت سفارش وضعیت به بسته بندی شد و سپس ارسال شد و در آخر تکمیل شد تغییر خواهد کرد که در وضعیت تکمیل شد میتوان رهگیری مرسوله خود را در حساب کاربری خود انجام دهید
یرای درخواست خروج از سبد سفارشات ثبت شده خود ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید . گزینه سوم "سبد آینده" را بزنید سپس انتخاب همه سفارشات را بزنید و در نهایت برروی گزینه درخواست خروج از سبد کلیک و ادامه فرایند پرداخت هزینه ارسال را انجام دهید