سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

چگونه میتوانم سبد آینده خود را خارج و درخواست ارسال بدهم؟

برای درخواست خروج سفارشات از سبد آینده ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید سپس برروی بخش سبد آینده کلیک کنید انتخاب همه سفارشات را انتخاب و سپس درخواست خروج از سبد را بزنید

چگونه میتوانم به سفارش ثبت شده خود سفارش جدیدی اضافه کنم؟

تنها راه وصل شدن دو سفارش به همدیگر و ارسال در یک مرسوله این است که در سفارش دوم روش حمل و نقل را سبد شخصی انتخاب نمایید و با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید این روند تنها زمانی قابل انجام میباشد که سفارش اول شما در وضعیت "در حال انجام " و یا گاهی در حالت "بسته بندی شد" نیز قابل انجام است

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش ها " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از سایت کی استوک ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید ثبت نام خود را انجام داده و سپس جهت تکمیل سفارشات وارد صفحه تسویه حساب شوید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

تمامی تغییر وضعیت ها از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد . به ترتیب بعد از دریافت سفارش وضعیت به بسته بندی شد و سپس ارسال شد و در آخر تکمیل شد تغییر خواهد کرد که در وضعیت تکمیل شد میتوان رهگیری مرسوله خود را در حساب کاربری خود انجام دهید

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

یرای درخواست خروج از سبد سفارشات ثبت شده خود ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید . گزینه سوم "سبد آینده" را بزنید سپس انتخاب همه سفارشات را بزنید و در نهایت برروی گزینه درخواست خروج از سبد کلیک و ادامه فرایند پرداخت هزینه ارسال را انجام دهید
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
close پیام ها back
برای ارسال پیام یا دیدن پیام های قبلی از طریق حساب کاربری خود اقدام نمایید حساب کاربری
close پشتیبانی کی استوک kstock logo
support
تیم کی‌استوک آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد.
یک پیغام ارسال کنید پاسخگویی کمتر از ۵ دقیقه
سوالات متداول
در حال جستجو ...
سبد آینده چیست؟
close سوالات متداول back
در حال جستجو ...
دسته بندی سوالات متداول
1-سوالات متداول
چگونه از موجود شدن محصولات ناموجود باخبر بشم؟
راهنما سایز پوشاک
شرایط همکاری با کی استوک
فنی
پیام ها
خانه
سوالات متداول